• 2020-12-14 15:25:19
    Cultura

    Alcalà-Alcossebre presenta la programació de Nadal i la Cavalcada dels Reis Mags, amb actes pensats per garantir les mesures de seguretat.

    Les cavalcades, se celebraran, com és tradicional, el dia 5 de gener, a les 16.30h en Alcossebre i a les 19.00h en Alcalà. En Alcossebre, el circuit s'instal·larà en el passeig Marítim i en Alcalà, en el passeig Herois del Marroc. S'establiran diferents accessos i eixides diferenciades per sectors al llarg dels recorreguts i tots els assistents, que hauran de presentar la seua entrada en accedir, tindran un seient assignat. Les entrades, totalment gratuïtes, podran recollir-se a partir del 16 desembre, a les oficines de Turisme.

    La programació nadalenca començarà el dijous 24 de desembre, amb la presència de Papà Noel, tant a Alcalà com a Alcossebre, contacontes, espectacle de màgia i recollida de les cartes a càrrec dels Patges Reial.

    Més informació:
    http://www.alcaladexivert.es/ca/content/alcala-alcossebre-presenta-els-actes-de-nadal-i-la-cavalcada-dels-reis-mags

    Alcalà-Alcossebre presenta la programación de Navidad y la Cabalgata de Reyes, con actos pensados para garantizar las medidas de seguridad.

    Las cabalgatas, se celebrarán, como es tradicional, el día 5 de enero, a las 16.30h en Alcossebre y a las 19.00h en Alcalà. En Alcossebre, el circuito se instalará en el paseo Marítimo y en Alcalà, en el paseo Héroes de Marruecos. Se establecerán distintos accesos y salidas diferenciadas por sectores a lo largo de los recorridos y todos los asistentes, que deberán presentar su entrada al acceder, tendrán un asiento asignado. De esta forma, se aseguran el cumplimiento de las medidas de seguridad. Las entradas, totalmente gratuitas, podrán recogerse a partir del 16 de diciembre en las oficinas de Turismo.

    La programación navideña comenzará el jueves 24 de diciembre con la presencia de Papá Noel, tanto en Alcalà como en Alcossebre, cuentacuentos, espectáculo de magia y recogida de las cartas por parte de los Pajes Reales.

    Más información:
    http://www.alcaladexivert.es/content/alcala-alcossebre-presenta-los-actos-de-navidad-y-la-cabalgata-de-los-reyes-magos




    Adjuntos: