• 2021-01-14 09:15:25
    Info General

    La previsió del temps indica que tot i que estos pròxims dies les temperatures màximes tendiran a recuperar-se un poc durant el dia, de nit i matinada les mínimes continuaran sent molt baixes a tot el nostre territori.



    La setmana pròxima presentarà un patró atmosfèric i un ambient totalment diferent ja que tindrem borrasques circulant al nord de la Península Ibèrica que afavoriran un règim de vents de component terral sobre la nostra Comunitat (ponents) amb ratxes entre moderades i fortes que faran pujar les temperatures màximes especialment al litoral i també les mínimes nocturnes a tot el nostre territori.



    D'altra banda, estes borrasques portaran associats fronts de núvols que a la nostra Comunitat arribaran molt desgastats i debilitats i a penes deixaran algun que altre ruixat per l'interior i poca cosa més.



    Avisos vigents per a avui ⬇️





    La previsión del tiempo indica que a pesar de que estos próximos días las temperaturas máximas tenderán a recuperarse un poco durante el día, por la noche y madrugada las mínimas continuarán siendo muy bajas en todo nuestro territorio.



    La semana próxima presentará un patrón atmosférico y un ambiente totalmente diferente al de esta puesto que tendremos borrascas circulante en el norte de la Península Ibérica que favorecerán un régimen de vientos de componente terral sobre nuestra Comunidad (ponientes) con rachas entre moderadas y fuertes que harán subir las temperaturas máximas especialmente en el litoral y también las mínimas nocturnas en todo nuestro territorio.



    Por otro lado, estas borrascas llevarán asociados frentes de nubes que en nuestra Comunidad llegarán muy desgastados y debilidades y apenas dejarán algún que otro chubasco por el interior y poca cosa más.



    Avisos vigentes para hoy ⬇️



    Adjuntos: