• 2021-06-25 14:53:20
    Info General

    PROCÉS MATRÍCULA ESCOLA INFANTIL ALCOSSEBRE CURS 2021-2022



    Davant la situació que s’han presentat més sol·licituds d’inscripció a l’escola infantil d’Alcossebre que places permeses segons el compliment de les ràtios establertes per la Conselleria d’Educació:



    1. L’Ajuntament sol·licitarà a la Direcció Territorial d’Educació la suspensió temporal i per un any d’Escola Infantil, com va quedar reflexat en la reunió mantinguda en les famílies. A més de sol·licitar-ho per escrit, s’ha demanat una reunió urgent amb el Director Territorial per tractar la qüestió. Si es concedix eixa suspensió, el funcionament del centre seria el mateix que hi havia fins el curs passat i es podrà acollir totes les famílies que han sol·licitat plaça. Com en eixe cas les famílies no podrien sol·licitar les ajudes de la Generalitat Valenciana, l’Ajuntament es compromet a atorgar unes ajudes econòmiques municipals amb els mateixos criteris que aplica la Generalitat Valenciana.



    2. En el cas de què eixa suspensió temporal com a Escola Infantil no fóra possible i s’hagueren d’aplicar els criteris marcats, les places s’atorgarien seguint els criteris de baremació marcats per la Generalitat Valenciana. Els alumnes admesos podrien sol·licitar les ajudes de la Generalitat Valenciana.





    3. Els alumnes que es queden sense plaça podran sol·licitar la inscripció a la guarderia d’Alcalà o tindre el servei de ludoteca municipal en Alcossebre, en cas de què no vulguen desplaçar-se del nucli. Per a això, l’Ajuntament ampliarà l’horari i adaptarà les instal·lacions de la ludoteca, per a donar servei a aquestes famílies.



    4. Per tal d’avançar el procés, les famílies han de presentar el full de sol·licitud de matrícula cumplimentat i lliurar la documentació que es demana. AQUESTA DOCUMENTACIÓ S’HAURÀ DE PRESENTAR ELS DIES 28, 29 I 30 DE JUNY, A LES OFICINES MUNICIPALS. Els fulls de matrícula estaran disponibles en l’Escola Infantil, Oficines Municipals i es podran descarregar a travès del web municipal. Divendres 2 de juliol es publicaran els llistats d’alumnes admesos.



    SOL·LICITUD DE MATRÍCULA I DOCUMENTACIÓ A APORTAR:

    http://www.alcaladexivert.es/sites/L01120043/files/2021-06/MATRÍCULA ESCUELA INFANTIL ALCOSSEBRE.pdf





    PROCESO MATRÍCULA ESCOLA INFANTIL ALCOSSEBRE CURS 2021-2022





    Tras haberse presentado más solicitudes de inscripción a la escuela infantil de Alcossebre que plazas permitidas según el cumplimiento de las ratios establecidas por la Conselleria de Educación:





    1. El Ayuntamiento solicitará a la Dirección Territorial de Educación la suspensión temporal y por un año de Escuela Infantil, como quedó reflejado en la reunión mantenida en las familias. Además de solicitarlo por escrito, se ha pedido una reunión urgente con el Director Territorial para tratar la cuestión. Si se concede esa suspensión, el funcionamiento del centro sería el mismo que hasta el curso pasado y se podrá acoger a todas las familias que han solicitado plaza. Cómo en ese caso las familias no podrían solicitar las ayudas de la Generalitat Valenciana, el Ayuntamiento se compromete a otorgar unas ayudas económicas municipales con los mismos criterios que aplica la Generalitat Valenciana.



    2. En el caso de que esa suspensión temporal como Escuela Infantil no fuera posible y se tuvieran que aplicar los criterios marcados, las plazas se otorgarían siguiendo los criterios de baremación marcados por la Generalitat Valenciana. Los alumnos admitidos podrían solicitar las ayudas de la Generalitat Valenciana.



    3. Los alumnos que se queden sin plaza podrán solicitar la inscripción a la guardería de Alcalà o tener el servicio de ludoteca municipal en Alcossebre, en caso de que no quieran desplazarse del núcleo. Para esto, el Ayuntamiento ampliará el horario y adaptará las instalaciones de la ludoteca, para dar servicio a estas familias.



    4. Para avanzar el proceso, las familias tienen que presentar la hoja de solicitud de matrícula cumplimentada y entrega la documentación exigida. TANTO LA SOLICITUD DE MATRÍCULA COMO LA DOCUMENTACIÓN DEBERÁ PRESENTARSE LOS DÍAS 28, 29 Y 30 DE JUNIO, EN LAS OFICINAS MUNICIPALES DE ALCOSSEBRE. Las hojas de matrícula estarán disponibles en la Escuela Infantil, Oficinas Municipales y se podrán descargar a través de la web municipal. El viernes 2 de julio se publicarán los listados de alumnos admitidos.



    SOLICITUD DE MATRÍCULA E INFORMACIÓN SOBRE DOCUMENTACIÓN A APORTAR:

    http://www.alcaladexivert.es/sites/L01120043/files/2021-06/MATRÍCULA ESCUELA INFANTIL ALC...