• 2021-09-02 14:24:56
    Fiestas

    📣REPARTIMENT INVITACIONS ACTES TAURINS FESTES PATRONALS ALCOSSEBRE



    🔸El repartiment de les invitacions per als actes taurins de les Festes Patronals d’Alcossebre, es realitzara el mateix dia dels actes en el recinte tauri, de 16:30h a 18:00h, fins completar aforament. Només es repartiran les invitacions corresponents als actes taurins del mateix dia.



    🔸Per tal d’evitar aglomeracions de gent, s’habilitaran dos punts de repartiment on es podran recollir les invitacions.



    🔸Les invitacions seran gratuïtes i es podran recollir fins un màxim de 4 invitacions per persona, sense necessitat d’identificar-se.



    🔸Per normativa, en les invitacions es diferenciarà zona de grada i zona de barrots, podent accedir sols a la zona per a la qual disposa d'invitació.



    🔸 L'edat mínima per a poder recollir una invitació serà de 16 anys. Els menors d’aquesta edat, hauran de recollir la seua invitació acompanyants d’un major d’edat.



    🔸 Els menors de 14 anys que desitgen accedir al recinte taurí, hauran de fer-lo acompanyats d'un major d'edat (fins un màxim de 2 menors per adult) i romandre sempre en la zona de graderia. Es recorda que, per normativa de Bous al Carrer, els menors de 16 anys només podran romandre en la zona de graderies.



    🔸 Tots aquells xiquets majors d’1 any, hauran de tindre entrada de graderia per accedir al recinte.



    🔸Per tal de facilitar l’accés al recinte tauri, es recomana estar previstos del document identificatiu (DNI, NIE, Passaport o llibre de família) en tot moment.





    📣REPARTO INVITACIONES ACTOS TAURINOS FIESTAS PATRONALES ALCOSSEBRE



    🔸El reparto de las invitaciones para los actos taurinos de las Fiestas Patronales de Alcossebre, se realizará el mismo día de los actos en el recinto taurino, de 16:30h a 18:00h, hasta completar aforo. Solo se repartirán las invitaciones correspondientes a los actos taurinos del mismo día.



    🔸Para evitar aglomeraciones de gente, se habilitarán dos puntos de reparto donde se podrán recoger las invitaciones.



    🔸Las invitaciones serán gratuitas y se podrán recoger hasta un máximo de 4 invitaciones por persona, sin necesidad de identificarse.



    🔸Por normativa, en las invitaciones se diferenciará zona de grada y zona de barrotes, pudiendo acceder solo a la zona para la cual se dispone de invitación.



    🔸 La edad mínima para poder recoger una invitación será de 16 años. Los menores de esta edad, tendrán que recoger su invitación acompañados de un mayor de edad.



    🔸Los menores de 14 años que desean acceder al recinto taurino, tendrán que hacerlo acompañados de un mayor de edad (hasta un máximo de 2 menores por adulto) y permanecer siempre en la zona de graderío. Se recuerda que, por normativa de Bous al Carrer, los menores de 16 años solo podrán permanecer en la zona de graderíos.



    🔸 Todos aquellos niños mayores de 1 año, tendrán que tener entrada de graderío para acceder al recinto.



    🔸 Para facilitar el acceso al recinto taurino, se recomienda estar previstos del documento identificativo (DNI, NIE, Pasaporte o libro de familia) en todo momento.