Canet d'En Berenguer Informa
ℹ Informem que després de les pluges torrencials que han tingut lloc aquesta nit, l'Ajuntament es troba immers de ple en la valoració i reparació dels danys causats. Prova d'això és que l'alcalde, Pere Antoni, ha interromput les seues vacances per a atendre els veïns i veïnes que han patit les conseqüències de les fortes precipitacions i valorar personalment l'abast dels danys.



L'operatiu d'emergències en el qual participen el cos de Bombers 🚟 i el Servei d'Emergències, entre altres efectius, encara es troba treballant en la zona afectada malgrat les inclemències del temps, actualment estan treballant a ple rendiment 5 bombes d'aigua de 2.000 litres en la zona afectada de la platja, esperant que s'incorporen en breu 2 bombes més.



Volem agrair a tots ells la seua enorme labor i dedicació, especialment a José María de Ángel, coordinador del servei d'emergències per estar actiu des de les 4 AM per a coordinar l'operatiu.



També volem informar-vos que davant aquesta situació, l'ajuntament posarà a l'abast de totes les persones afectades, tots els mitjans personals i materials possibles per a tractar de tornar a la normalitat al més prompte possible. .



D'altra banda, com és costum, posarem a la disposició de totes aquelles persones que ho necessiten, l'informe necessari per a reclamar els danys patits per la tempesta a les companyies asseguradores.



🔴En últim lloc, davant la previsió de nous episodis de pluja intensa, recomana als veïns i veïnes que extremen les precaucions i eviten desplaçaments que no siguen necessaris.

——

ℹ Informamos que tras las lluvias torrenciales que han tenido lugar esta noche, el Ayuntamiento se encuentra inmerso de lleno en la valoración y reparación de los daños causados. Prueba de ello es que el alcalde, Pere Antoni, ha interrumpido sus vacaciones para atender a los vecinos y vecinas que han sufrido las consecuencias de las fuertes precipitaciones y valorar personalmente el alcance de los daños.



El operativo de emergencias en el que participan el cuerpo de Bomberos 🚟 y el Servicio de Emergencias, entre otros efectivos, todavía se encuentra trabajando en la zona afectada pese a las inclemencias del tiempo, actualmente están trabajando a pleno rendimiento 5 bombas de agua de 2.000 litros en la zona afectada de la playa, esperando que se incorporen en breve 2 bombas más.



Queremos agradecer a todos ellos su enorme labor y dedicación, en especial a José María de Ángel, coordinador del servicio de emergencias por estar activo desde las 4 AM para coordinar el operativo.



También queremos informaros que ante esta situación, el ayuntamiento pondrá al alcance de todas las personas afectadas, todos los medios personales y materiales posibles para tratar de volver a la normalidad lo antes posible. .



Por otro lado, como viene siendo costumbre, pondremos a disposición de todas aquellas personas que lo necesiten, el informe necesario para reclamar los daños sufridos por la tormenta a las compañías aseguradoras.



🔴 En último lugar, ante la previsión de nuevos episodios de lluvia intensa, recomienda a los vecinos y vecinas que extremen las precauciones y eviten desplazamientos que no sean necesarios.



Archivos adjuntos:
Info General 30-Agosto-2021 17:36