• 2025-04-07 19:53:30
    Info General


    L’Ajuntament de l’Albiol informa que els veïns i les veïnes del municipi tornaran a disposar aquest mes d’abril del servei de banca mòbil que ofereixen les entitats CaixaBank i Caixa d’Enginyers. Aquesta iniciativa facilita l’accés als serveis bancaris als municipis petits del territori.

    La primera visita programada és la de CaixaBank, que atendrà els usuaris el pròxim 8 d’abril, entre les 13.45 h i les 15.00 h, a l’adreça habitual: Carrer del Dragó, 15 (Seu social Masies Catalanes).

    Posteriorment, el 28 d’abril, serà el torn de Caixa d’Enginyers, que oferirà els seus serveis en el mateix emplaçament, de 12.35 h a 13.35 h.

    Aquest servei és clau per a mantenir la inclusió financera en zones rurals i per a garantir que la població pugui dur a terme gestions essencials sense haver de desplaçar-se a municipis més grans.