-
Tot a punt per al Casal d’Estiu 2025 a l’Albiol: inscripcions obertes fins al 31 de maig2025-05-09 20:00:00Info General
‼️L’Ajuntament de l’Albiol ha obert el termini per inscriure’s al Casal d’Estiu 2025, que tindrà lloc del 23 de juny a l’1 d’agost a les instal·lacions esportives de Les Masies Catalanes. L’activitat s’adreça a infants de 3 a 14 anys i té com a objectiu oferir un espai lúdic i educatiu per als més petits durant les vacances escolars.
👨👩👦👦 Les famílies empadronades pagaran 30 euros per setmana, mentre que per a les no empadronades el cost serà de 35 euros. La setmana del 23 de juny, com que serà més curta, tindrà un preu reduït: 25 euros per a famílies empadronades i 30 euros per a les no empadronades.
▶️ El casal disposarà d'un servei d’acollida gratuït de 8 a 9 del matí i de 13 a 14 h del migdia, finançat pel programa Temps per Cures. La capacitat màxima és de 20 infants per setmana, tot i que es preveu la possibilitat d’ampliar-la fins a 30 si hi ha suficient demanda.
🗓️ Les inscripcions es poden fer fins al 31 de maig. Per a més informació o per formalitzar la inscripció, es pot trucar al telèfon 977 846 160 o enviar un correu electrònic a ajuntament@albiol.cat.
📣 El Casal d’Estiu de l’Albiol 2025 és una iniciativa impulsada per l’Ajuntament amb el suport del Consell Comarcal del Baix Camp, el programa Temps per Cures i la Generalitat de Catalunya.