-
AVÍS ESPECIAL EPISODI DE PLUGES I NEVADES2026-01-02 21:09:28Info General
AVÍS ESPECIAL EPISODI DE PLUGES I NEVADES (3-6 de gener)
El Centre de Coordinació d'Emergències ha emés avís especial per risc de pluges i nevades en cotes baixes, a partir de dissabte 3 de gener i fins el 6 de gener, amb previsió de nevades a l'interior de Castelló.
CONSELLS A TINDRE EN COMPTE:
Compte amb els sistemes de calefacció que poden produir acumulació de monòxid de carboni en espais mal ventilats.
No sobrecarregue els sistemes elèctrics.
Paren atenció a la circulació viària en zones d'ombria per la presència de plaques de gel.
Consulten la informació meteorològica abans de realitzar desplaçaments per carretera o activitats a la muntanya.
En cas d'haver de desplaçar-se en vehicle procure no fer-ho sol ni de nit, òmpliga el dIpòsit de gasolina, porte radi, pala, corda, cadenes, una llanterna i roba d'abric. També algun aliment ric en calories (xocolate, fruita seca…), aigua, telèfon mòbil carregat i la seua medicació habitual. Revise frens, pneumàtics i anticongelant.
En situacions de fred extrem les persones més sensibles són els nounats i lactants, les persones majors i persones amb unes certes malalties cròniques o en tractament. Estes persones han d'evitar exposar-se a l'exterior.
AVISO ESPECIAL EPISODIO DE LLUVIAS Y NEVADAS (3-6 enero)
El Centro de Coordinación de Emergencias ha emitido aviso especial por riesgo de lluvias y nevadas en cotas bajas, a partir del sábado 3 de enero y hasta el 6 de enero, con previsión de nevadas en el interior de Castellón.
CONSEJOS A TENER EN CUENTA:
Tengan mucho cuidado con los sistemas de calefacción que pueden producir acumulación de monóxido de carbono en espacios mal ventilados.
No sobrecargue los sistemas eléctricos.
Presten atención a la circulación vial en zonas de umbría por la presencia de placas de hielo.
Consulten la información meteorológica antes de realizar desplazamientos por carretera o actividades en la montaña.
En caso de tener que desplazarse en vehículo procure no hacerlo solo ni de noche, llene el depósito de gasolina, lleve radio, pala, cuerda, cadenas, una linterna y ropa de abrigo. También algún alimento rico en calorías (chocolate, frutos secos…), agua, teléfono móvil cargado y su medicación habitual. Revise frenos, neumáticos y anticongelante.
En situaciones de frío extremo las personas más sensibles son los recién nacidos y lactantes, las personas mayores y personas con ciertas enfermedades crónicas o en tratamiento. Estas personas deben evitar exponerse al exterior.