Volver a la lista

La Festa Major de les Masies Catalanes es posposa a causa de les obres a la pista poliesportiva

Info General

17-Julio-2025 20:05

Imagen de evento


📣 L’Ajuntament de l’Albiol informa que la Festa Major de les Masies Catalanes, prevista per als dies 2, 3 i 4 d’agost, s’ha de suspendre temporalment a causa de les obres de millora de la pista poliesportiva, que encara no han finalitzat.

👷‍♂️Aquest espai és un dels principals punts de trobada per a les activitats lúdiques i culturals de la festa, i la seva disponibilitat en condicions òptimes és imprescindible per garantir el bon desenvolupament dels actes i la seguretat de tots els participants.

Des del consistori es treballa per reprogramar la celebració de les festes un cop finalitzin els treballs, amb la voluntat de mantenir el programa previst. L’Ajuntament lamenta les molèsties que aquesta decisió pugui ocasionar i agraeix la comprensió del veïnat. Pròximament, s’anunciarà la nova data de celebració, que es comunicarà pels canals habituals.

Más imagenes: