Volver a la lista

L’Albiol acollirà el Trail l’Albiol el pròxim 28 de setembre

Info General

24-Septiembre-2025 18:11

Imagen de evento

🏃🏻‍♂️🏃🏼‍♀️L’Albiol es convertirà el pròxim 28 de setembre en l’epicentre del trail running amb la celebració del Trail l’Albiol, una cita esportiva i familiar organitzada per Naturetime en plena natura de les Muntanyes de la Costa Daurada.

La prova ofereix tres recorreguts adaptats a tots els nivells:
22 km, pensada per als corredors més experimentats.
12 km, amb la possibilitat de fer-la caminant en la modalitat TREK12K i puntuable per a la Lliga TGN Trail.
5 km (Start Trail), un circuit ideal per a debutants i famílies, amb premi finisher especial per als més petits.

Des de l’organització destaquen que el traçat manté les novetats incorporades en l’última edició, amb un recorregut més atractiu i exigent. “Córrer pel terme de l’Albiol és sinònim de descobrir racons màgics on sembla que el temps s’aturi”, assenyalen des de Naturetime. 

Amb un format diürn consolidat, el Trail l’Albiol garanteix als participants l’oportunitat de gaudir de l’esport i alhora d’un entorn natural privilegiat, amb magnífiques vistes sobre la Costa Daurada. Més informació a: https://www.naturetime.es/ca/trail-albiol-3/

Más imagenes: