19-Enero-2026 11:46
L’Ajuntament de l’Albiol informa la ciutadania que la passada nit no es va poder prestar amb normalitat el servei de recollida de residus Porta a Porta, gestionat per SECOMSA, a causa d’una incidència greu derivada de les condicions meteorològiques.
Segons ha comunicat l’empresa concessionària, la recollida no es va poder dur a terme per la inundació de les vies d’accés a les instal·lacions de SECOMSA, provocada pel desbordament de barrancs i rieres de l’entorn. Aquesta situació va impedir la sortida dels camions de recollida durant la nit de diumenge.
Davant d’aquesta incidència, SECOMSA ha establert les següents mesures excepcionals:
- Els residus que no es van poder recollir la passada nit es poden dipositar a les àrees d’emergència habilitades o bé guardar-los fins a la propera recollida de la fracció corresponent.
- El tèxtil sanitari es recull aquesta nit.
- La fracció orgànica es recollirà dimarts a la nit.
Aquesta nit el servei es prestarà amb normalitat, però únicament per a la fracció que correspongui segons el calendari habitual, que és la d’envasos.
La recollida de contenidors de la via pública i de les àrees d’emergència prevista per avui al matí s’està realitzant amb normalitat, tot i que amb un retard aproximat de dues hores.
Des de l’Ajuntament es demana comprensió a la ciutadania davant d’aquesta situació excepcional, totalment aliena a la voluntat del servei, i es recomana seguir el nou calendari de recollida indicat per garantir una correcta gestió dels residus.
L’Ajuntament de l’Albiol i SECOMSA demanen disculpes per les molèsties ocasionades i agraeixen la col·laboració veïnal.