Volver a la lista

Avaria elèctrica

Info General

20-Mayo-2026 07:42

Bon dia, 

Com veureu des de fa una estona hi ha una avaria al subministrament elèctric. 
Des de l’Ajuntament s’ha contactat amb Endesa. S’està treballant en la reparació de l’avaria. De moment no hi ha previsió horària pel retorn del subministrament. 

Ampliarem informació.